Tilda.com, no disponible en mi pais

Antes de actualizar mi P4 a la versión beta Ingresa a tilda.com desde mi pc Para crear una nueva cuenta. Pero tilda.com me indica que no esta disponible para mi país (ECUADOR)

No se si, DENON tiene los permisos para ingresar a tilda.com desde mi P4, sin tener el inconveniente de mi ubicación.

Translation:

Before updating my P4 to the beta version Login to tilda.com from my pc To create a new account. But tilda.com tells me that it is not available for my country (ECUADOR)

I don’t know if, DENON has the permissions to access tilda.com from my P4, without having the inconvenience of my location.

Hi @Clickeventos,

Sorry to hear TIDAL is not avaialble in your area. Unfortunately, this is beyond our control.

We do apologize for the inconvenience and wish there was some way we could help.

Translation:

Lamento escuchar que TIDAL no está disponible en su área. Desafortunadamente, esto está más allá de nuestro control.

Pedimos disculpas por las molestias y deseamos que haya alguna forma en que podamos ayudar.

1 Like

Could we have an update that just have wifi integration … With other sources of streaming besides Tidal…? Thanks