Mcx8000 melding update firmware lukt niet

hoi ik krijg melding om een update te doen nu heb ik dat gedaan en leek alles normaal de dag erna starte ik de boel op en vroeg hij terug een firmware update toen ik dit opnieuw probeerde lukte dit niet omdat de schermen bevroren zijn en mijn rechter scherm is zwart en staat alleen firmware update niets helpt al van alles geprobeerd hopelijk kan iemand mij helpen want ik ben nieuw met dit toestel dankjewel

Hey @brit1965 - Happy to help. Try connecting your device to a computer and proceeding with the firmware update. It may be perhaps that you’re on an older firmware version (pre 1.6.0) and will need to do the update via computer. Once updated on your computer, you should be able to proceed with updates directly on your device via WiFi.

If you need further assistance, feel free to DM me as well.

hallo anthony_DDJ ik heb alle laatste nieuwe updates gedowload en geinstaleerd maar het lukt dus niet wanneer ik mijn usb in poort 1 plaats gebeurd er niets op het linkerscherml blijven alle blauwe lichtjes uit ook op het rechterscherm verschijnt enkel assets missing run firmware update mode .wanneer ik het toestel aanzet wordt het ene scherm blauw en het andere is gewoon zwart snap het echt niet meer en dit gewoon na een paar maanden stil te staan

Let’s connect you with a technical support agent so they can help you resolve this. I’ll DM you now.